niedziela, 17 lipca 2016

Jak stracić 18kg w 90dni?


Moja przemiana w 90 dni



W okolicach listopada 2016 roku pokazałem Ci przemianę, którą mogłeś lub mogłaś zobaczyć na tym zdjęciu.


Razem z nim zobowiązałem się w dosyć przydługim nagraniu, że przekażę dokładnie w jaki sposób to zrobiłem. Jedziemy.










Nienawidzę tego słyszeć. Każdy specjalista odpowiada mi to samo. W gazetach, poradnikach i na forach piszą, że to aż 70% sukcesu w przypadku robienia formy. Cierpię kiedy myślę, że muszę to zrobić, ale wiem, że od tego nie ucieknę.



Smoothie jabłkowo-jarmużowe




1. ODŻYWIANIE.

Posiłek z Drakońskiej Diety
Bardzo długo uciekałem od przyjęcia odpowiedzialności za to co ląduje na moim talerzu, a potem w brzuchu. Po prostu uwielbiam smaczne, ociekające tłuszczykiem i węglowodanowe jedzenie. No kto kto chce się odchudzać powie mi, że nie wie co to frytkebab? Nie lubi McShita(przyp. McDonald)? Albo pizzy, spaghetti itp.?

Dbając o to co, jak i kiedy jesz jesteś w stanie zrobić o wiele lepszą formę.Wielokrotnie szybciej osiągniesz wymarzony efekt z dobrym planem żywieniowym niż bez niego. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej i zobaczyć moją przykładową rozpiskę wraz z listą zakupów zajrzyj
tutaj.







Zbilansowane posiłki dadzą Ci siłę i zregenerują ciało. Musisz zadbać jednakże o jeszcze jedną prostą, ale jakże znienawidzoną przez wielu czynność.





2.  TRENINGI.


Pamiętam jak wały tłuszczu latały wokół mojego ciała w tempie spowolnionym rodem ze Słonecznego Patrolu (wtedy jak Pamela Anderson i David Husselhoff biegli po plaży w introdukcji z funkową piosenką w tle). Wycieczka do lodówki i z powrotem kosztowała mnie atak astmy (nie żartuje). Ten okres na szczęście minął i zadyszki dostaje dopiero po kilku przebiegniętych kilometrach. Ale wracając do treningu.



Dzięki temu, że znajomy poprosił mnie niedawno o to, abym pokazał mu jak ćwiczyłem w okresie diety przygotowałem ten artykuł gdzie możesz zobaczyć jak wygląda jeden z moich

W następnych wpisach umieszczę dni treningowe dla innych partii mięśni.



Od tamtego czasu wiele się zmieniło. Na dobre. Zmian nie dostrzegłem ja, lecz koleżanki, które znają mnie z tego mniej chwalebnego okresu mojego życia. Zostałem zasypany pochwałami, lajkami. Jedna z byłych dziewczyn (która zezłościła się na mnie i zerwała całkowicie kontakt) nie mogła się powstrzymać i zaczepiła mnie na czacie. Ciekawe jak drastycznie zmienia się Twoje otoczenie, gdy zmieniasz się Ty sam. Od taki mały benefit dla osób wytrwałych w swoich postanowieniach.


Poza dwoma wyżej wymienionymi punktami jest jeszcze jeden nie mniej ważny. Ma on wpływ nie tylko na sukces w zmianie sylwetki, ale także w każdym innym obszarze życia, gdzie chcesz dokonać zmiany. Chcesz osiągać lepsze wyniki w sporcie? Chcesz więcej zarabiać? Napisać książkę? Bloga? Może nie pasuje Ci otoczenie ludzi w jakim się znajdujesz? Chcesz stać się specjalistą w nowej dziedzinie? Sztuki walki? Gotowanie? Moda? Czego chcesz od życia?



Tablica celów i zadań
3.  SAMODYSCYPLINA (NAWYKI)
Według popularnego wideo bloga rozwojowego opartego o badania naukowe rozwojowiec.pl jest to święty Grall wszelkich osiągnięć. Samodyscyplina pozwala Ci przenosić góry i wspinać się na najwyższe szczyty. Wkrótce przekaże Wam więcej informacji o tym jak wyrobić w sobie nawyk samodyscypliny, także poprzez wspomniane przeze mnie w nagraniu life hack’i.


Jeśli artykuł był dla Ciebie pomocny lub może pomóc komuś kogo znasz - polajkuj i udostępnij. Jeśli masz pytania napisz je proszę w komentarzach lub skorzystaj z kanałów społecznościowych, na których się znajduję.


Pozdrawiam i dziękuję,
Aleksander Dudek


PS. Oglądając fragment z biegnącymi ratownikami wyobraź sobie latające fałdy tłuszczu. W spowolnionym tempie. W górę i w dół.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ZOBACZ!